Kodas Programos pavadinimas
VV30.1.

EFEKTYVUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS

  • Klientų aptarnavimo tikslai. Lūkesčių ir patirties suderinamumas aptarnavime;
  • Pokalbio vedimo struktūra, skatinanti klientą priimti teigiamą sprendimą;
  • Argumentavimas, orientuotas į klientą ir produktą. Alternatyvų pateikimo metodai.
VV30.2.

PAPILDOMAS PARDAVIMAS APTARNAVIME

  • Papildomo pardavimo aptarnavime strategija ir taktika;
  • Kliento minčių teisingo valdymo ir atvirumo bendraujant stiprinimo metodai;
  • Sprendimo skatinimo būdai.
VV30.3.

STRESO IR KONFLIKTINIŲ SITUACIJŲ SUVALDYMAS

  • Įtampos situacijų prevencija. Transakcinės analizės metodas;
  • Konfliktų suvaldymo algoritmas;
  • Pozityvus mąstymas ir psichologiniai bendravimo su klientu aspektai.
VV31.1.

KLIENTŲ LOJALUMO DIDINIMAS, PATEIKIANT SPRENDIMUS APTARNAVIME

  • Teigiamo pirmojo įspūdžio ir pozityvios aplinkos kūrimo metodai;
  • Ekspertinio sprendimo pateikimas. Praktinių įgūdžių treniruotės;
  • Ilgalaikį bendradarbiavimą įtakojantys veiksniai ir metodai.
VV32.1.

EFEKTYVUS APTARNAVIMO STANDARTŲ DIEGIMAS

  • Aptarnavimo standartų kūrimo modelis;
  • Klientų aptarnavimo situacijų praktinis modeliavimas-klientų aptarnavimo elgsenos analizė;
  • Visos klientų aptarnavimo komandos teigiamo požiūrio, nuotaikos ir elgsenos formavimas aptarnaujant klientus. Sudėtingų ir konfliktiškų situacijų suvaldymas.
VV33.1.

EFEKTYVUS ADMINISTRATORĖS DARBAS KOMANDOJE

  • Veiklos planavimas ir užduočių paskirstymas;
  • Veiksniai, įtakojantys žmonių sprendimus vadovai, vadybininkai, specialistai ir kt.;
  • Pozityvus ir efektyvus bendradarbiavimas komandoje.

Domina mūsų paslaugos, programos, seminarai ir norite gauti daugiau informacijos? Užpildykite ir išsiųskite pateiktą formą ir mes su Jumis nedelsiant susisieksime.

Powered By ChronoForms - ChronoEngine.com