Kodas Programos pavadinimas
VV10.1.

SISTEMINIS VADOVAVIMAS IR ĮMONĖS VEIKLOS PROCESŲ VALDYMAS

  • Ilgalaikių ir trumpalaikių tikslų formulavimo modelis; Strategijos pasirinkimas;
  • Sisteminis vadovavimas; Nefinansinis motyvavimas; Užduočių delegavimas;
  • Svarbiausių veiklos procesų analizės modelis.
VV10.2

SVARBIAUSIŲ PARDAVIMO PROCESŲ ANALIZĖ IR VYSTYMAS

  • Svarbiausių pardavimo procesų algoritmų sudarymo modelis;
  • Svarbiausių veiklos rodiklių nustatymas;
  • Pardavimų procesų valdymas ir kontrolė.
VV11.1.

PARDAVIMŲ VEIKLOS VALDYMAS IR SITUACINIS VADOVAVIMAS

  • Pardavimų veiklos vertinimas;
  • Pardavimo pastangų planavimas ir tikslų iškėlimas;
  • Komersanto darbo rezultatų aptarimo ir asmeninio vystymosi pokalbių vedimas (Rezultatas-Pastangos-Kompetencija).
VV11.2.

VADOVAVIMO STILIAI IR LYDERYSTĖ

  • Efektyvus vadovo ir pavaldinių bendradarbiavimas;
  • Vadovavimo stiliai ir jų įtaka siekiant rezultato. Situacinis vadovavimas;
  • Tikslų iškėlimas ir efektyvaus susirinkimo vedimo struktūra. Diskusijos valdymas.
VV11.3.

MOTYVACIJA IR SAVIMOTYVACIJA

  • Kas yra motyvacija? Tyrimų analizė ir motyvacijos įtaka žmonių elgsenai;
  • Motyvacijos ir savimotyvacijos ugdymo metodai ir praktinis taikymas;
  • Darbinių situacijų analizė ir modeliavimas.
VV11.4.

REZULTATYVŪS BENDRI VIZITAI

  • Pasiruošimas bendriems vizitams ir jo vykdymo metodika;
  • Bendrų vizitų vedimas: struktūra ir taktika;
  • Grįžtamojo ryšio suteikimas ir veiksmų plano ateičiai sudarymas.
VV11.5.

VIEŠAS VADOVO KALBĖJIMAS

  • Įtaigaus pasisakymo struktūra;
  • Diskusijos valdymas;
  • Individualaus viešo kalbėjimo stiliaus ugdymas.
VV11.6.

VADOVO IR PAVALDINIO (RAC) VYSTYMOSI POKALBIAI

  • Subjektyvūs ir objektyvūs RAC pokalbio veiksniai ir įtaka pokalbio eigai.
  • Vystymosi pokalbių (RAC) tikslai ir struktūra;
  • Sisteminis ir kryptingas vadovo ir pavaldinio bendradarbiavimas.
VV12.1.

VADOVAVIMAS APTARNAVIMO DARBUOTOJŲ KOMANDAI

  • Komunikavimo su klientais algoritmo sudarymas;
  • Kliento požiūrio formavimas: į įmonę, produktus/paslaugas, darbuotojus. Standartų diegimas ir klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas praktikoje;
  • Susirinkimų vedimas. Komandos ugdymas.
VV13.1.

PROJEKTŲ VALDYMO SISTEMA

  • Projektų valdymo modelis;
  • Esminiai projektų suvaldymo „įrankiai";
  • Vadovavimas projekto komandai ir efektyvi komunikacija projektinėje veikloje.
VV13.2.

EFEKTYVUS PROJEKTO VADOVO IR KOMANDOS BENDRADARBIAVIMAS

  • Skirtingų vadovavimo stilių taikymas ir vadovavimas komandai. Skirtingi žmonių elgesio tipai;
  • Aktyvus klausimas ir konfliktinių situacijų sprendimas projektinėje komandoje;
  • Įdėjų generavimas ir grįžtamasis ryšys.
VV14.1.

EFEKTYVUS KOMANDINIS DARBAS ĮMONĖJE

  • Veiksnių, padedančių kurti efektyvų bendradarbiavimą komandoje, suvokimas ir sukūrimas įmonėje;
  • Komandinio darbo grupėje psichologija ir sprendimų priėmimas;
  • Pozityvios ir kūrybiškos aplinkos formavimas komandoje.
VV15.1.

ĮMONĖS DARBUOTOJŲ UGDYMO AKADEMIJA

  • Įmonės darbuotojų tobulinimo sistema – kaip įmonės strategijos įgyvendinimo garantas;
  • Įmonės darbuotojų kompetencijų vystymo akademijos kūrimas. Efektyvios organizacijos kultūra;
  • Kompetencijų vertinimas. Visų lygių darbuotojų žinių ir įgūdžių bei pagrindinių kompetencijų vystymo moduliai.

Domina mūsų paslaugos, programos, seminarai ir norite gauti daugiau informacijos? Užpildykite ir išsiųskite pateiktą formą ir mes su Jumis nedelsiant susisieksime.

Powered By ChronoForms - ChronoEngine.com